reklama
reklama

Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství

Autor: Peter Bielik | Publikováno: 10.8.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Mienotvorné médiá na Slovensku venujú pomerne veľa pozornosti pripravovanému súdu nad niektorými členkami hudobnej skupiny "Pussy Riot", ktoré sa 21. februára v chráme Krista Spasiteľa, najväčšom pravoslávnom kostole na svete, úmyselne dopustili závažného výtržníctva.

Za tento čin boli už obžalované podľa príslušného ruského zákona o chuligánstve - narušenie všobecného poriadku z dôvodu náboženskej nenávisti, za čo im hrozí odňatie slobody 5-7 rokov väzenia a môžu byť obžalované ešte z ďalšieho trestného činu - vzbudzovanie nenávisti alebo nepriateľstva a ponižovanie ľudskej dôstojnosti.

No podľa toho, čo predkladajú protikresťanské mienotvorné médiá na Slovensku a inde vo svete, išlo vraj o trochu nevhodné prejavenie nesúhlasu mladých žien s prezidentom Putinom. Trest, ktorý im za to hrozí, je vraj neprimerane vysoký, už teraz sa s nimi zachádza neprimerane prísno (sú vo väzbe). Médiá nezabúdajú uvádzať, že niektoré z obžalovaných majú malé deti, takže verejnosť má želaný dojem o hroznom policajnom ruskom štáte a krutej pravoslávnej cirkvi, ktorá potláča slobodu.

ČTĚTE TAKÉ:

Zvrhlé Pussy Riot rouhačsky ponížily základy ruské pravoslavné církve a její věřící

Starý oplzlík a prostopášník Schwarzenberg převzal po smrti Havla úlohu největšího škůdce českého národa

Vladimir Putin promluvil o Pussy Riot


Ako je to však bežné, skutočnosť je úplne iná. V chráme nedošlo k nijakému protestu voči Putinovi, len k úmyselnému Bohorúhaniu. Zábery v televíziách, ako ženy hovoria "Panna Mária, vyžeň Putina", sú falzifikátom, nakrúteným na inom mieste. Ženy sa nezúčastnili nijakej punk- modlitby, len uprostred chrámu sa opakovane neslušne vyjadrovali o Bohu, vykrikovali urážlivé slová o Pane Márii, čo spevádzali neslušnými a bojovými pohybami tela, zosmiešňovali znamenie kríža a klaňanie sa. To malo byť sprevádzané hudbou, avšak príslušnú aparatúru sa im nepodarilo spustiť. Do tohto spomenutého falzifikátu sa vložili aj skutočné zábery z tohto chrámu, takže pre verejnosť vytvoril kompilát, ktorý nevystihuje podstatu tohto rúhavého vystúpenia.

Súdny proces je spravádzaný s mediálnou kampaňou proti pravoslávnej cirkvi aj v samotnom Rusku, napr. obhajcovia výtržníčiek stoja pri budove súdu s urážlivými plagátmi a pravoslávnych nazývajú stádom, v podobnom duchu sa vyjadrujú o svedkoch a to zachytávajú početné televízne kamery. Aby kampaň bola čo najúčinnejšia, obžalované a ich právni zástupcovia sa snažia čo najviac preťahovať proces nezmyselnými a protiprávnymi požiadavkami.

Čo sa týka samotných žien, už názov ich skupiny, ktorý mnohí radšej neprekladajú, keďže obsahuje slová "súlož" a "orgie", vypovedá veľa. Život niektorých z nich odpovedá tomuto názvu. Na tomto čine sa nezúčastnili len členky tejto skupiny, v chráme mali aj pomocníkov, ktorí zabránili zadržať ďalšie dve členky tejto skupiny. Podľa všetkého ide o jeden z mnohých útokov na celom svete s cieľom znevážiť a zničiť kresťanstvo.

Vyšlo na Freeglobe.cz

Klíčová slova: Rusko  | mediální manipulace  | pravoslaví
1965 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Pán tisíce nicků, 10.8.2012 17:28:16)
Odpovědět
V 21. století používat slova jako rouhání a myslet to vážně může jenom magor.
A že takových je... ale tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu a kdo chce kam, pomozme mu tam
(ajta, 11.8.2012 13:55:05)
Odpovědět
Prošlo jim zatím skoro všechno ... Pussy Riot has Orgy in museum and has sex with chicken in a supermarket youtube.com/watch?v=qoj4IfiaNuQ +
Pustil bych je, ale pod podmínkou, že svůj výkon zopakují u šiřitelů demokracie (v Sýrii) - Saúdské Arábii či Kataru ...
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(paulbryn, 11.8.2012 8:53:42)
Odpovědět
Běhá mi mráz po zádech,že v 21.století existují takoví náboženští fanatici jako autor-nijak si nezadají s Al-kajdou a Talibanem,jen kdyby měli možnost prosazovat svůj fanatismus,to by jsme viděli věci!Naštěstí v 21.století, už těmto zpátečníkům naletí jen osoby rozumu mdlého!
Z hlediska věřícího (a těch je v Rusku přes 50 %) to rouhání pochopitelně je
(ajta, 11.8.2012 13:58:52)
Odpovědět
A nepotrestat znesvěcení ambonu (tam nemají ženy vůbec přístup) v nejvýznamnějším chrámu by se rovnalo urážce jejich přesvědčení http://czech.ruvr.ru/2012_07_23/82607217/
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Béla, 17.8.2012 22:41:25)
Odpovědět
A to čo je za názor ? Ja som ateista, ale aby nejaké sfetované uvrešťané debilky svojím absolútne nemravným konaním urážali mojich spoluobčanov a štýlom svojich vystúpení( totálne vystupujúc podľa scenárov "umelcov národa vyvoleného") tak proti tomu som a budem. Žiadne sion-odchovanky nebudú urážať city národov Slovanských!
A keď vyššie uvedený chce bojovať proti tmárstvu 21. storočia, nech bojuje proti nezmyselným cirkevným reštitúciám a proti ochráncovi pedofilov Ratzingerovi !
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Pavel, 12.8.2012 8:19:58)
Odpovědět
Bez komentáře:

http://urod.ru/news/6207/
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Ferdinand, 18.8.2012 7:00:40)
Odpovědět
Protest byl zamiren hlavne proti cernoprdelnikum, kteri podporuji byvaleho clena KGB Putina.
Vericim se ty holky omluvily, Putinovi ne. Proto pujdou sedet na Sibir.
Spoluprace komunistu a pravoslavnych zmetku kteri v dobe Gulagu kolaborovali se Stalinem je odporna.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Peter, 18.8.2012 11:39:58)
Odpovědět
Hlavně že to víš, věku, že kolaborace s nepřítelem je hnusná :D...
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(v.n., 18.8.2012 9:18:29)
Odpovědět
Křesťani se mezi sebou proklínaj, zatracujou do pekel a podřezávaj. Jestli se teď někdo tváří, že se tváří uraženě, je to id.ot. Putinův id.ot.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Dan, 18.8.2012 9:23:57)
Odpovědět
Celý ten protest je samozřejmě silně politický, není namířen proti víře, nýbrž proti kolaborantům s KGB, de fakto diktátor Putin ovládá i pravoslavnou církev a manipuluje přez ni s věřícími masami.

Rusko je příkladem velmi odporné diktatury a neexistence svobody projevu a demokracie.

Ale nad Pu´tou, tím starým KáGéBákem se už stahují mraky, jde to pomalu ale jistě :-)

Ještě by mě zajímalo v kolika letech se ten mladý dychtivý komouš Putin stal věřícím ??

Protože jeho oddělení v NDR mimo jin., pronásledovalo kněze..
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Bubin, 18.8.2012 12:29:13)
Odpovědět
samozrejme ,ze tento neobolsevicky utok byl zamereny proti vericim a krestanstvi vubec
staci se podivat jaka hesla na svych odevech propagovaly tyto "radici ku.ndy " u soudu
zano
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Pravá Jahoda, 18.8.2012 13:55:04)
Odpovědět
tentokrát s Váma pane Dane nemohu nesouhlast,ale souhlasím s panem Bubin.
Ty ženské jsou pěkně cáklé a pokud nevědí jak se chovat na sakrárním místě,měl by je někdo usměrnit.
Mě jejich "vystoupení" jako hluboce věřícího také urazilo,ale to je čistě můj osobní názor.
Tam jde o něco jiného jako o projev politické opozice,tam jde o cílený útok na starověké ruské Pravoslavné tradice a kořeny toho národa a urážku na cti celého ruského národa!

A nyní k textu.
Klerici v černém ,zlaté nárameníky,
farníci se plazí,aby se klaněli.
Přelud svobody na nebesích
Gay pride poslán v okovech na Sibiř.
.............
dále text..
Patriarch Gundaj.....je čubčí syn.
Měl by věřit v Boha.
Opasek Panny Marie masové
protesty nenahradí.
Takže,pokud se pomine urážka na cti ,napsat o opasku Panny Marie Bohorodičky,který je symbolem Pravoslavné víry tradic Ruského národa a jeho kořenů a cítění pravoslavných věřících ,že je opaskem nějaké " masové"- je urážka !
Ten opasek je v Řecku,je to jeden z nejhlavnějších symbolů Pravoslavné víry a mají jej na starosti řečtí mniši v klášteře.
Nedávno byl zapůjčen do RF a sjelo se na něj podívat celé Rusko.
Pravdou také je,že ihned když byl vystaven přestaly demnstrace a to tak,že hned,nikoho demonstrování nezajímalo a hned se běžel podívat na relikvii,která reprezentuje prakořeny národa,víry a národní hrdosti.

A nyní pozor pane Dane-záměrně jsem vynechal politický text.
Vyjádřil jsem se pouze k náboženskému námětu.
A pokud je drtivá většina Rusů pravoslavných a já jsem přesvědčen,že je,potom je text té písně urazil a pošpinil Pravoslavnou víru a s ní i celý Ruský národ!
Kdyby se ten text navážel pouze do pana Putina,budiž,mohlo by se říci,že se jedná o politiku,ale proč do toho ta děvčata tahala cítění ruského národa a cíleně urážela jeho kořeny ?!
Zpívat ty anarchistky takto o křestanství,tak se mě to nebude také líbit,co bych ale nadělal ..
Nic.
Naštěstí tomto ohledu mají rusové všech pět po hromadě a svou národní hrdost postavenou na kořenu Pravoslavné víry si brání.
Takže asi tak,ještě jsem chtěl závěrem poznamenat,že poté co zpěvačka Madonna na veřejnosti roztrhala portrét Papeže a Krista a prohlásila o nich,že to jsou její nepřátelé-celá Amerika byla na nohou a protesty nebraly konce.
Z Madonny se stala štvaná zvěř ,byla pranýřována a žalována až do takové míry,že se musela veřejně omluvit celému národu .
Jinak by na její koncerty totiž nikdo nechodil.
Nechtěl jsem to napsat,ale budiž,když již u soudu padlo to slovo -rouhání- já musím souhlasit.
A nejen já,měl jsem o tom řeč i s mým křestanským okolím a oni jsou tím jednáním také uraženi a to se o žádnou politiku nezajímají.


..........
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Pravá Jahoda, 18.8.2012 13:59:15)
Odpovědět
oprava:tentokrá s Váma pane Dane nemohu souhlasit..
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(ALES, 18.8.2012 14:24:35)
Odpovědět
Doporučuji "hrdinkam" z pussy riot si jit příště řešit sve mindraky do mešity. Nebude zádný soud, pseudo humanisté a podobná pakáž bude mlčet. Jedine co se stane že na youtube přibude jedno nudné video jak jim umirneni muslimove rezou palice.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Peter L., 18.8.2012 15:39:08)
Odpovědět
Predstavme si teoreticky toto: Odvážlivci, ktorí študovali v USA, usporiadajú v Rijáde ilegálny rockový koncert /koncerty, kiná, divadlá, cirkusy, diskotéky a podobne sú v KSA - ako vieme - zakázané/. Koncert rozpráši náboženská polícia a jeho organizátorov aj účinkujúce skupiny odsúdia za "neislamské chovanie" na smrť. Myslíte si, že tá havlistická zrúda Mons. Václav Malý či Paul McCartney, resp. "ľudskoprávne" /židmi platené trockistické/ organizácie by vyjadrili rozhorčenie nad rozsudkom a podporili by odsúdených a žiadali oslobodenie? Čerta starého! Saudská Arábia, kde je útlak žien najhorší na svete a prisťahovalci žijú doslova v otroctve a odporcov režimu strieľajú a mučia, sa podľa "logiky" AI a pod. nesmie kritizovať, pretože ide o spojenca USA a Obama je moslim - naopak krajiny robiace politiku nezávislú na Západe, napr. Bielorusko či Irán, treba kritizovať a ich vlády zvrhnúť...
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Bubin, 18.8.2012 17:57:33)
Odpovědět
hmm,podle humanitniho bombardaka ,dnes uz zvecneleho venci lahvace, ale v SA k zadnemu porusovani lidskych prav nedochazi,neb je to vsechno jejich trrrradice
zano
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Jan, 18.8.2012 19:49:44)
Odpovědět
Kopání do islámu a muslimů vám nevadí, naopak to podporujete, ale když se jednou kopne do křesťanů tak najednou hájíte náboženství jako něco víc, jste pro lynčování a kdo ví co... vy MORALISTI!
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Bubin, 18.8.2012 21:01:37)
Odpovědět
napriklad panu Bubinu vadi kopani jak do krestanu,tak i do muslimu zano
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Hardy, 19.8.2012 9:39:37)
Odpovědět
Ne kopání, ale vyhnání muslimů by mi nevadilo.křesťanská nebo postkřesťanská Evropa je tady nepotřebuje.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Krouzt Karl, 18.8.2012 19:57:52)
Odpovědět
Já nevím proč to tak řešíte :-) Napíšu vám co píšu a říkám všem (i muslimům) - BŮH NEEXISTUJE. Doufám, že po této informaci, už budete mít klid a nohy v teple.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Bubin, 18.8.2012 21:00:07)
Odpovědět
samozrejme ze to rikat muzete,je to vas nazor,nikdo vam jej nebere a mate na nej pravo.tak jako jini maji pravo rikat nazor opacny,takze by bylo dobre nebrat toto pravo povedet svuj nazor i jinym.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Krouzt Karl, 18.8.2012 21:56:34)
Odpovědět
Však ano, proto i PUSSY RIOT mají svaté právo vyjádřit svobodně svůj názor, i když se to někomu líbit nemusí.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Pravá Jahoda, 19.8.2012 0:24:54)
Odpovědět
vyjádřit mohou ale ne v chrámu a chovat se při tom jak smyslu zbavené.


Nakonec své názory mohou vyjádřit i naši HOMO a pokud se u toho budou chovat slušně a oni se slušně chovají a nikoho neurážejí -mají na to právo a nikdo by je neměl omezovat.
Proč jsou na těchto stránkách ti lidé napadáni pouze pro své zaměření a orientaci?
Naprosto stejně byl svého času napadán i židovský národ a konec toho všeho byl více jak tristní,jak známo.
Co se týče V.Havla,tak to byl velikán demokracie a svobody a svět na něj v tomto nezapomene.
Kéž by měl český národ více takových lidí.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Bubin, 19.8.2012 8:00:13)
Odpovědět
samozrejme,ze toto pravo,vyjadrit svuj nazor maji.nicmene spletli si jej s necim uplne jinym.nebo se snad domnivate,ze by meli mit tez pravo prijit k vam domu a tam vam zacit urazet vasi mamu,tatu,deti i vas?
chapete ten rozdil?
to uz bychom byli asi uplne nekde jinde,nez u jejich prava na svobodny nazor.
nebo snad ne?
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Marcela, 19.8.2012 12:57:58)
Odpovědět
Právo na to nemají! Tečka. Je smutné, že to někdo nechápe a myslím, že tato nechápavost (což je ještě smutnější) vůbec nezávisí na tom, zda je někdo ateista nebo "křesťan". P.R. se zastávají i někteří "křesťané" a naopak slušně vychovaný ateista s minimálním morálním a altruistickým cítěním by mohl pochopit, že to, co předvedly P.R. si zaslouží jednoznačný nesouhlas a opovržení. I slušně vychovaný ateista s minimálním morálním a altruistickým cítěním pochopí, že chování P.R. musí věřícího člověka hluboce urazit. Podle mě to věděly moc dobře, že se to věřících dotkne a bylo jim to jedno. Vůbec nechápu, jak ty zlé holky může někdo podporovat.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Pravá Jahoda, 19.8.2012 13:24:03)
Odpovědět
naprostý souhlas s Váma Marcelo,když již PR chtěla protestovat proti systemu,mohla to udělat na Rudém náměstí před Kremlem.
Ale do jít s tím do chrámu Páně je barbarství.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(mann, 19.8.2012 15:26:48)
Odpovědět
Paní Marcelo, souhlasím s Vámi. Řekla jste to velmi trefně.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Zacheus, 19.8.2012 10:05:58)
Odpovědět
Ono je otázka, zda by nastala stejná, opět dobře skrytě organizovaná mezinárodní podpora , pokud by své výtržnické a rouhačské vystoupení uspořádaly "aktivistky" například v mešitě či synagoze.
Re: Pussy Riot: Žádný protest proti Putinovi, ale rouhání vůči Bohu. Další pokus znevážit křesťanství
(Marcela, 19.8.2012 13:05:00)
Odpovědět
Já si myslím, že židé ani muslimové by si nic takového rozhodně líbit nenechali. Otázka by byla - jak moc by je podpořil stát, ve kterém by se srovnatelný incident odehrál. Třeba kdyby tohle udělal někdo v synagoze v Izraeli, tak by se podle mě také se zlou potázal. Správné by samozřejmě bylo, aby se stát zastal všech - nejen příslušníků většinové konfese, tzn. tedy například i muslimů nebo židů v ČR, kteří by se stali obětí takovéto náboženské nesnášenlivosti.
Průzkum
Měl by Karel Schwarzenberg odejít z české politiky?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Reklama
Reklama
Doporučujeme
Pat Buchanan